Συχνές Ερωτήσεις

1. Mε ποιο τρόπο θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεtαφορών ELTA Courier. Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα εφόσον αυτή έχει εξοφληθεί ηλεκτρονικά, και έχετε ενημερωθεί ότι είναι έτοιμη.

2. Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Φροντίζουμε οι παραγγελίες να αποστέλλονται στο συντομότερο δυνατό χρόνο (συνήθως 1-2 εργάσιμες ημέρες) και λαμβάνετε e-mail που σας ενημερώνει για την παράδοση της παραγγελίας σας στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Ο χρόνος άφιξης σε εσάς εξαρτάται από την περιοχή (συνήθως φθάνουν σε 2-6 ημέρες).

3. Η αποστολή είναι δωρεάν ή επιβαρύνομαι;

Η αποστολή είναι δωρεάν για όλες τις παραγγελίες άνω των 25 ευρώ που εξοφλούνται με κάρτα, paypal, ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Οι μικρότερες παραγγελίες επιβαρύνονται με έξοδα μεταφοράς 4,90 ευρώ.

4. Αν έχω πληρώσει και για οποιοδήποτε λόγο το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο πώς θα πάρω τα χρήματα;

Θα επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο που πληρώσατε. Είτε στην τράπεζα, ή στην κάρτα σας ή στο paypal.

5. Έβαλα την παραγγελία με κάρτα αλλά η πληρωμή δεν ολοκληρώθηκε. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Η επεξεργασία της κάρτας γίνεται από τον αδειοδοτημένο πάροχο τραπεζικών υπηρεσιών EveryPay με απόλυτη ασφάλεια. Οι τράπεζες στέλνουν στον κάτοχο της κάρτας και δεύτερο κωδικό επιβεβαίωσης κατά τη διάρκεια της πληρωμής προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι η συναλλαγή γίνεται από τον ίδιο. Σε παλαιότερες κάρτες ενδεχομένως δεν έχει ενεργοποιηθεί από την τράπεζα η λειτουργία αυτή ή ο πελάτης δεν τοποθέτησε τον κωδικό επιβεβαίωσης, οπότε η συναλλαγή δεν ολοκληρώνεται. Μπορείτε να επαναλάβετε την παραγγελία συμπληρώνοντας με προσοχή και σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία και αν το πρόβλημα με την κάρτα παραμένει απευθυνθείτε στην τράπεζά σας ώστε να ρυθμιστεί η κάρτα σας, και να είναι κατάλληλη και για διαδικτυακές αγορές.

6. Έβαλα την παραγγελία μου αλλά αργότερα έλαβα μήνυμα ότι δεν καταχωρήθηκε. Γιατί συνέβη αυτό;

Η υποβολή την παραγγελίας ολοκληρώνεται με την επιτυχή ολοκλήρωση της πληρωμής με τον τρόπο που επιλέξατε (και τότε λαμβάνετε μήνυμα ότι η παραγγελία σας είναι σε επεξεργασία). Αν για οποιοδήποτε λόγο η πληρωμή απέτυχε, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα και εσείς λαμβάνετε το μήνυμα αυτό ώστε να γνωρίζετε ακριβώς το στάδιο στο οποίο βρίσκεται.

7. Πώς θα γνωρίζω αν στείλατε την παραγγελία μου και πότε;

Με την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της παραγγελίας σας και την παράδοσή της στην εταιρεία courier που επιλέξατε θα λάβετε e-mail με τον αριθμό αποστολής και την εταιρεία courier και μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του δέματός σας.

8. Έβαλα την παραγγελία μου αλλά δεν έχω λάβει κανένα e-mail. Γιατί;

Αν δε λάβατε κανένα e-mail ενδεχομένως δεν έχει γραφεί σωστά η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, ή δεν πατήσατε “Αποστολή Παραγγελίας”. Δείτε αν τα προϊόντα βρίσκονται στο καλάθι σας και υποβάλλετε την παραγγελία αφού προηγουμένως ελέγξετε όλα τα πεδία ότι είναι σωστά συμπληρωμένα. Μπορείτε σε κάθε περίπτωση να επικοινωνήσετε στο e-mail info@kafkashop.gr και να ρωτήσετε σχετικά.

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Παραγγελίες 25€+

credit-card-interest-80

ONLINE ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ

Με κάρτα, Paypal, IRIS

online-support-48

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

secure-64

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ

Σε κάθε σας συναλλαγή.

fast-shipping-64

ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.

ΚΑΛΑΘΙ AΓΟΡΩΝ
Facebook Twitter Instagram YouTube Pinterest
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστoτοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Menu
Shop
Ο λογαριασμός μου
0 τεμάχια Cart